Bostadsrättsförening hos Bostadsrättsföreningen Lisselhagen

Bostadsrättsförening | Bostadsrättsföreningen Lisselhagen i Borlänge Bostadsrättsföreningen Lisselhagen är en av totalt 8 bostadsrättsföreningar i Borlänge där du kan köpa dig en bostadsrätt. Både avgifter och ekonomi skiljer mellan bostadsrättsföreningar och därför kan det vara bra att jämföra med andra bostadsrättsföreningar i Borlänge eller även titta på alternativt boende på orter i närheten av Borlänge eller i Dalarna.

Då du söker mer information om en bostadsrättsförening är det bra att kontakta Boverket eller BRF-registret. Mer detaljer om en specifik bostadsrättsförening kan du eventuellt hitta på Bostadsrättsföreningen Lisselhagen eller liknande bostadsrättsföreningars hemsidor men oftast är det bäst att kontakta någon i föreningens styrelse, t.ex. ordförande. Eftersom det finns flera bostadsrättsföreningar på samma ort som Bostadsrättsföreningen Lisselhagen kan det vara bra att jämföra fakta med en liknande förening i samma områden för att få en uppfattning om avgifter för bostadsrätten eller lånebild för bostadsrättsföreningen. /p>

Enklast kan du komma i kontakt med Bostadsrättsföreningen Lisselhagen som kanske är din framtida bostadsrättsförening enligt nedan:

Bostadsrättsföreningen Lisselhagen

Tångringsgatan 24