Bostadsrättsförening hos Hsb Brf Fiskverket Gävle

Bostadsrättsförening | Hsb Brf Fiskverket Gävle i Gävle Hsb Brf Fiskverket Gävle är en av totalt 21 bostadsrättsföreningar i Gävle där du kan köpa dig en bostadsrätt. Både avgifter och ekonomi skiljer mellan bostadsrättsföreningar och därför kan det vara bra att jämföra med andra bostadsrättsföreningar i Gävle eller även titta på alternativt boende på orter i närheten av Gävle eller i Gävleborgs län.

Då du söker mer information om en bostadsrättsförening är det bra att kontakta Boverket eller BRF-registret. Mer detaljer om en specifik bostadsrättsförening kan du eventuellt hitta på Hsb Brf Fiskverket Gävle eller liknande bostadsrättsföreningars hemsidor men oftast är det bäst att kontakta någon i föreningens styrelse, t.ex. ordförande. Eftersom det finns flera bostadsrättsföreningar på samma ort som Hsb Brf Fiskverket Gävle kan det vara bra att jämföra fakta med en liknande förening i samma områden för att få en uppfattning om avgifter för bostadsrätten eller lånebild för bostadsrättsföreningen. /p>

Enklast kan du komma i kontakt med Hsb Brf Fiskverket Gävle som kanske är din framtida bostadsrättsförening enligt nedan:

Hsb Brf Fiskverket Gävle

Brunnsgatan 58 B